başlamadan önce önemli bir not :


" " işaretleri arasındaki komutlar < > işaretleri arasına yazılmalıdır.........




1 Aralık 2007 Cumartesi

html başlangıcı

Sevgili "profesyonelwebci.blogspot.com" okurları:
bugün 01.12.2007 cumartesi günü ilk olarak hiç bilmiyenler için baştan almak istiyorum öncelikle bir web sayfası nasıl oluşturulur onu öğrenelim:

1.adım: sayfaya başlarken "html" komutunu kullanırız bu bize sayfanın html komutlarıyla yazıldığını belirtir. sayfanın sonunda "/html" diye kapatılır.

not : / işareti komutların işi bitince kapatmak için kullanılır.....
2.adım: daha sonra "head -- /head" komutu kullanılarak başlık çubuğuna yazı yazılır.
3.adım: "head" ve "/head" komutları arasına "title"görünecek başlık "/title" yazılır ve buraya yazılan yazı Explorerın başlık çubuğunda görünür.

4.adım: sonra "body" komutunu kullanarak sayfanın içeriğini belirleriz buraya yazdığımız yazılar İnternet Explorer sayfasında görünür. bu komutu işimiz bitince "/body" komutunu kullanarak kapatırız.
5.adım: "body" komutunu kapattıktan sonra sayfanın en başında yazmış olduğumuz "html" komutunuda "/html" diye kapatırız .

önemli:html komutlarıyla yazdığımız sayfayı kaydederken ".html" uzantılı olarak kaydetmeliyiz.

Örnek:


yukarıdaki örneğimizin İnternet Explorerdaki görünümü:

Hiç yorum yok:

FOTOĞRAFLARIM